Jag vet inte vrf!...

Asså alla är typ arga eller sura på mej bara för jag gillar Linus! :( :'(
Jag har gillat han jätte länge!!
Vi va tsm förut... (fast vi hade aldrig sätt eller pratat med varann då men ändå xD)
Men nu känner jag Linus och han betyder jätte mkt för mej! :love: :love: :love:
Men bara för det så blir alla jätte arga på mej!
Man kan ju inte bara sluta att gilla någon bara för den personen blir tsm med en annan!
Mår så jävla dåligt det är jag som får allt hat!


Fake mascara jag vet...

Kommentarer
Postat av: Alma

ehh?! Asså herregud är dom dumma i huvudet eller? Asså jag tycker att ni passar tillsammas! Ni är sjukt guliga tsm! :') #MuchLove!! ♥♥♥

2011-09-15 @ 14:43:20
Postat av: Fanny!

Tack alma! ♥♥

2011-09-15 @ 15:36:35
URL: http://fannyochlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0