Fanny Häär!

Hey Fany häär!!
Eller ja det är ju typ bara jag som bloggar nu för tiden! xD
Linus du får blogga mer!! xD :love:
Fast jag vet att han knappt sitter vid datorn så där har vi ursäkten (stavning) :S
Nu sitter jag och lyssnar på en låt som mamma tycker är sämst!! haha xD det är faktist bra text och han ee rappare så han är bara bra på att rappa och inte sjunga vanligt men men! xD :love:
Där har vi den! xD :love:
Haha videon är ju skänast juh!! (not) xD
Ja vad ska man skriva?
Jag har booring som vanligt! :/
Nu lyssnar jag på Ryan Beatty med hans cover av "Perfect"!! :D :love:
Jag facebookar liite oxå! :P
Rolig fakta men nu ska jag dra heydå säger jag nu med lite coolish voice! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0